Առողջություն

Ինչպես ապահովել հանգիստ և առողջ քուն առանց որևէ դեղամիջոցի

Սթրեսներով հագեցած ներկայիս կյանքը նաև ազդում է քնի վրա։ Ինչպե՞ս ապահովել հանգիստ և առողջ քուն առանց որևէ դեղամիջոցի։

 

Կաթ

Գոլ կաթն օգտակար և համեղ է։ Շատ երկրներում այն խմում են գիշերը քնելուց առաջ։ Կաթը ոչ միայն կալցիումի, և այլև տրիպտոֆան ամինաթթվի աղբյուր է, որը հանգստացնող ազդեցություն ունի։

 

Վարսակաձավար

Առավոտյան նախաճաշին վարսակաձավար ճաշակելու  սիրահարները կարող են այն ընդգրկել նաև  իրենց երեկոյան կերակրացանկում։ Վարսակաձավարը, բացի բջջանյութից, որը հագեցնող հատկություն ունի, նաև մելատոնին է պարունկում, որը քնի հորմոնն է։

 

Շիլային փորձեք գոլ կաթ և մեղր ավելացնել և գիշերը հանգիստ կքնեք։

 

Կիսվեք այս օգտակար տեղեկատվությամբ մտերիմների հետ, ինչպես նեև սեղմեք «Լայք» մեզ աջակցելու և ֆեյսբուքում մեր նոր հետաքրքիր նյութերը տեսնելու համար։